Rafał
Administrator

Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 527
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: Śro 18:40, 31 Paź 2007 Temat postu: REGULAMIN |
|
|
Regulamin
I. OGÓLNIE
1. Regulamin obowiązuje od momentu opublikowania. Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu.
2. Prywatne sprawy załatwia sie prywatnymi wiadomościami (PM).
3. Nazwa tematu powinna świadczyć o jego zawartości. W przeciwnym wypadku nazwa ta będzie zmieniana przez moderatora danego działu.
4. Zakaz umieszczania tego samego postu/tematu na kilku Forach. W przeciwnym wypadku takie posty/tematy będą usuwane a autor nagradzany ostrzeżeniem.
5. Tematy zdublowane (o tej samej tematyce) będą kasowane.
6. Posty bezsensowne lub bardzo odbiegające od tematu będą usuwane.
7. Post który będzie obrażał w jakiś sposób danego użytkownika będzie usuwany a autor zostanie nagrodzony ostrzeżeniem.
8. Wszelkie przejawy nabijania postów będą zwalczane. Rozumie się przez to również posty typu "Powiem ci jutro" oraz wysyłanie posta pod postem, przez tego samego użytkownika. Do tego służy edycja postów.
9. Wszystkie posty i ich treść są własnością ich autorów. Publikacja bez zgody autorów, bądź administratora jest zabroniona.
10. Temat, w którym dany użytkownik dowiedział się tego czego chciał, lub dyskusja odbiega od początkowego tematu może zostać zamknięty.
11. Tematy niezgodne z tematyką danego Forum będą przenoszone do odpowiednich działów.
12. Wypowiedzi publikowane przez Użytkowników na Forum nie mogą:
a) wzywać do popełnienia przestępstw, być sprzeczne z zasadami współżycia społecznego, wzywać do nienawiści rasowej, wyznaniowej czy etnicznej, ani propagować przemocy,
b) zawierać treści obscenicznych i obraźliwych, naruszać zasad dobrego wychowania (ZAKAZ UŻYWANIA SŁÓW POWSZECHNIE UWAŻANYCH ZA OBRAŹLIWE)
c) naruszać praw autorskich, znaków towarowych lub innych praw podmiotowych jakichkolwiek osób trzecich
d)zawierać wirusów ani jakichkolwiek innych rozwiązań destrukcyjnych,
II. BAN i KARANIE UŻYTKOWNIKÓW
1. Osoba, która ma bana nie może przeglądać Forum.
2. Zablokowanie dostępu do forum odbywa się poprzez nałożenie bana na nick, zablokowanie konta, bana na e-mail i IP lub jeśli użytkownik ma modem na całą grupe IP np. 212.116.xxx.xxx.
3. O zablokowaniu dostępu dla użytkownika decyduje Administrator po ewentualnej konsultacji z Moderatorami.
4. Po otrzymaniu bana osoba ma 3 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku gdy zaszło jakieś nieporozumienie.
5. Osoba może dostać bana kiedy działa na niekorzyść forum, nagminnie łamie regulamin i robi to umyślnie.
III. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Administrator ma prawo zmienić regulamin.
2. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty na forum.
3. Administrator nadzoruje działanie Forum i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat.
4. Administrator ma prawo usunąć daną osobę z forum bez podania przyczyny.
5. Wszelkie uwagi co do regulaminu przyjmowane są na PW to administratora
6. Administrator zastrzega sobie kasowanie raz na miesiąc PW użytkowników w celu zmniejszania bazy danych i ma prawo do wglądu PW użytkowników.
7. Administrator ma zawsze racje.
8. Jeśli administrator nie ma racji patrz punkt 7
|
|